Hlavná stránka » O nás »

Novinky

Unikátna kampaň Olympic Casino Slovakia

Publikované dňa 05. júna 2014

Unikátna kampaň Olympic Casino Slovakia

Spoločnosť Olympic Casino Slovakia zaradila do svojho marketingového mixu premiérovo aj
kinokampaň v multiplexoch Cinema City. So zacielením kampane na divákov i s použitými
off-screen prvkami je veľmi spokojná. Pre New Age Advertising, ktoré kinoreklamu v sieti
Cinema City ponúka, ide o významný úspech v segmente klientov zábavného priemyslu.
Kampaň v bratislavských multiplexoch Cinema City prebieha od 29. mája a využíva nielen
obrazové spoty na veľkom plátne s high-end ozvučením, ale tiež inovatívne off-screen prvky.
„Olympic Casino je spoločnosť orientovaná na výsledky, marketingový rozpočet je striktne
uvoľňovaný len na projekty, ktoré je možné monitorovať a detailne vyhodnotiť. Kinoreklama
nám umožňuje komunikovať cielene s divákmi z celej Bratislavy,“ hovorí Ing. Alexandra
Arbecíková, marketingová manažérka Olympic Casino Slovakia. „Pre našu kampaň sme
v spolupráci s New Age Advertising vybrali primárne akčné a dobrodružné filmy, zamerané
predovšetkým na mužov starších ako osemnásť rokov, ktorí sú našou cieľovou skupinou,“
vysvetľuje manažérka. Prebiehajúca veľká kinokampaň je svojho druhu unikátna a má za cieľ
podporiť jednu z veľkých súťaží – takzvanú Superhru, ktorá sa v kasínach hrá dvakrát ročne
v priebehu ôsmich týždňov, pričom desať víťazov tejto súťaže môže vyhrať celkovo až 58 000
Eur v hotovosti.
„Sme radi, že sme mohli spoločne s manažmentom kasína naplno rozvinúť kreativitu
a pripraviť jedinečnú interaktívnu kampaň, ktorá zapojí návštevníkov kín do hry,“ vysvetľuje
princíp kampane Petra Gregušová z NAA SR a dodáva, „Spoty totiž vzbudia zvedavosť
a nasmerujú divákov pod ich sedadlá, kde jeden z nich nájde prekvapenie v podobe
voucheru do kasína. Je to úplne prvá súťaž v kinách Cinema City, v ktorej divák vyhráva
priamo v kinosále!“
Divák si potom môže vybrať, či svoju výhru z kina premení na ďalšiu výhru v najväčšom kasíne
na Slovensku v hoteli Carlton v Bratislave alebo v bratislavskej galérii Eurovea. Ďalšie kasína
spoločnosti sú v centre Arkadia v Trnave, najmodernejšom nákupnom centre na východnom
Slovensku Aupark v Košiciach a v hoteli Holiday Inn v Žiline.
Viac informácií o možnostiach kinoreklamy nájdete na www.cinemacity.sk
NAM/NAA je najväčším predajcom reklamy v multikinách v strednej Európe. Na Slovensku
NAA zodpovedá za predaj reklám v najväčšej sieti multiplexov Cinema City. V súčasnosti
firma pôsobí v 6 krajinách (v Česku a na Slovensku, v Poľsku, Bulharsku, Rumunsku a
Maďarsku). Celkovo môže spoločnosť ponúknuť viac ako 1030 kinosál, čo jej zabezpečuje
vedúcu pozíciu v regióne CEE. Na Slovensku ponuka NAA zahŕňa 29 kinosál v troch
multiplexoch v Bratislave, čo je viac ako 35 % celoslovenskej návštevnosti kín alebo tiež 35-%
podiel na trhu.